júl 31.

Írta: Kosztoló

Random-recept-generátor

Mindenki, aki főz és olykor vendégül lát éhenkórászokat, ismeri a kínt: úristen mit főzzek ma? Mit ennék ma? Mit vásároljak ma? Mindent unok. Azt előző héten csináltam. Nincs ötletem. Üres az agyam. Éhen fogok halni. Mindenki éhen fog halni. És én fogom őket éhen halasztani! Tiszta szégyen. Te jó ég, mennyi időt és izgalmat spóroltam volna meg magamnak, ha korábban bukkanok erre az oldalra. Mert hogy ez a csoda megválaszolja helyettünk, hogy mit együnk ma.

Csak rákatt, és már mondja is. Például ma nekem szárított articsókát kéne sült sonkával készítenem. A csoki toppingot lehet mondjuk, hogy lehagyom róla, de a mogyoró vajon esküszöm el fogok gondolkozni. Persze ha túlságosan fura, amit az automatikusan generált cucc kidob, akkor lehet új lapot húzni.

További jópofaságokkal foglalkozik ez az oldal, mint például a makro-kajafotózással.

2.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: recept

A bejegyzés trackback címe:

https://kosztolo.blog.hu/api/trackback/id/tr605398324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása